İHALE İLANI - ATILIM ÜNİVERSİTESİ PERSONEL SERVİS TAŞIMACILIĞI HİZMET ALIM İŞİ
10.07.2023

İHALE İLANI - ATILIM ÜNİVERSİTESİ PERSONEL SERVİS TAŞIMACILIĞI HİZMET ALIM İŞİ

Açık İhale Usulüne göre ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İKN : 2023/009

1- İdarenin

a) Adres : Atılım Üniversitesi / Kızılcaşar Mahallesi - 06836 İncek / Ankara

b) Telefon ve Faks numarası : 0 312 586 81 68 / 0 312 586 81 49

c) Elektronik posta adresi : satinalma@atilim.edu.tr

d) İhale İlanının görülebileceği internet adresi : https://www.atilim.edu.tr/tr/satinalma-direktorlugu

2 – İhale Konusu Hizmet Alımının

a) Adı : Atılım Üniversitesi Personel Servis Taşımacılığı Hizmet Alım İşi

b) Niteliği, türü ve miktarı : Atılım Üniversitesi Çalışanlarının İşe Geliş - Gidişlerini Sağlamak amacıyla Personel Servis Taşımacılığı

(Güzergâh bilgileri, servis araçları çalışma gün ve saatleri vb. ayrıntılı detaylara İdare adresinde bulunan İhale Dokümanından ulaşılabilir.)

c) Yapılacağı Yer : Atılım Üniversitesi Kampüsü / Kızılcaşar Mahallesi – 06836 İncek/Ankara

d) Süresi : 01.08.2023 – 31.07.2024 Tarihleri arasında – (Başlangıç ve Bitiş Tarihleri Dahildir)

e) İşe başlama Tarihi : 01.08.2023 (Sözleşme İmza aşamasında bir gecikme olursa Sözleşme imza tarihinden itibaren 1 Yıllık süre esas alınacaktır)

3 – İhale

a) Tarih ve saati : 21.07.2023 - 14:30

b) İhalenin yeri : Atılım Üniversitesi Atılım Kampüsü İdari Bina Toplantı Salonu Kızılcaşar Mahallesi 06836 Gölbaşı/ANKARA

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

4.1.1.1. İstekliler Karayolu Taşıma Yönetmeliğinde ayrıntıları verilen, ihale tarihi itibariyle geçerliliği devam eden, adlarına veya tüzel kişiliklerine hitaben düzenlenmiş B1, B2, D1 ve D2 yetki belgelerinden en az biri ile "TÜRSAB Üyesi Seyahat Acentesi" olduğuna dair seyahat acentesi işletme belgesini teklifleri dâhilinde ibraz edeceklerdir.

4.1.1.2. İsteklilerin TS12257 Hizmet Yeterlik Belgesi sahibi olmaları ve bu belgeyi teklifleri dâhilinde sunmaları gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1. İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu;

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden inden az olmaması gerekir.

Bu kriteri sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

4.2.1.2. Kesinleşmiş sosyal güvenlik prim ve/veya vergi borcu olmadığına dair belgeler.

Kesinleşmiş sosyal güvenlik prim ve/veya vergi borcu olmadığına dair belgeler: Kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu olup olmadığı hususunda Kamu İhale Genel Tebliği md. 17.3, kesinleşmiş vergi borcu olup olmadığı hususunda Kamu İhale Genel Tebliği md. 17.4 uygulanacaktır.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

İsteklinin Yurt içinde Kamu veya Özel sektörde taahhüt edilen ihale konusu iş ile aynı olmak şartıyla ve teklif edilen bedelin %20 oranından az olmamak üzere tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgenin sunulması zorunludur.

4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Bu işte C Plakalı araçlar çalıştırılacak olup, çalışacak araçlar en az 2014 model ve üzeri olacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1. Kamu veya Özel sektörde Her türlü servis taşımacılığı hizmeti/ Öğrenci veya Personel Taşıma/Turizm-Seyahat Taşımacılığı işi benzer iş olarak değerlendirilecektir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale sadece yerli isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 1.000 TL (BeşyüzTürklirası) bedel karşılığı (Doküman bedeli Denizbank Ankara Ticari Merkez Şubesi Atılım Üniversitesi Hesabı / İban No: TR060013400000280383200534 No’lu hesaba - Firma Bilgileri ve Ödemeye ilişkin İhale Konusu işin adı ve İhale kayıt numarası yazılarak- ödeme yapılmalıdır) Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü – Kızılcaşar Mahallesi/İncek/Ankara adresinden satın alınabilir.

7.1.1. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup, İhale Dokümanını İhale gününden bir gün öncesine kadar almaları (İhale günü Doküman satışı yapılmayacaktır.) zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü – Kızılcaşar Mahallesi/İncek/Ankara adresine elden teslim edilecektir. bileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Hizmet kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet kalemi miktarı ile bu hizmet kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. İş ortaklığı/Adi ortaklık veya Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. İhale konusu hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ile 4735 Sayılı Kamu İhale sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.

 

 

 

ATILIM ÜNİVERSİTESİ PERSONEL SERVİS TAŞIMACILIĞI HİZMET ALIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

İşin Konusu: 01.08.2023 – 31.07.2024 tarihleri arasında Atılım Üniversitesinde görevli personellerin Çalışma saatinin başlangıcından önce belirlenen güzergâha uymak suretiyle Atılım Üniversitesi Kampüsüne kadar getirmek ve çalışma saati bitiminden sonra tersi istikamette aynı güzergahtan götürülmesi hizmetidir.  

Bu işte C Plakalı araçlar çalıştırılacak olup, çalışacak araçlar en az 2014 model ve üzeri olacaktır.

1- Personel servis araçlarında aranacak şartlar:

1-1) Personel servis aracı olarak kullanılacak tüm araçlar (C) plakalı olacaktır. Kullanılacak Taşıtların 26.11.2016 Tarih ve 29869 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Araçların İmal, Tadil ve Montajı Hakkındaki Yönetmelik ile TSE’nin TS.12257 standardına uygun olması gerekmektedir.

1-2) Aracın koltuk adedini gösteren tescil belgesinin araç içerisinde görülebilecek bir yere monte edilmiş olması zorunludur.

1-3) Servis aracının kapılarının ikaz sinyali ile sürücülerini uyaracak nitelikte otomatik veya elle kumanda edilebilecek şekilde mekanik olarak imal edilmiş olması gerekmektedir.

1-4) Servis araçlarının ısınma ve havalandırma sistemlerinin çalışır durumda olması zorunludur. Koltuk örtüleri daima temiz ve düzenli olacak haftada bir kez de Üniversitenin Kampüsünde Yetkililerin gözetiminde dezenfekte edilecektir. Ayrıca araçların tamamı klimalı olacak ve ihtiyaç anında çalıştırılacaktır.

1-5) Üniversite çevresinde park yapan servis araçlarının park esnasında temizliği yapılmayacak ve park yapılan alanın temizliğine özen gösterilecektir. Ayrıca park esnasında servis araçlarından çevreyi rahatsız edecek şekilde yüksek sesli müzik dinlenilmemesine ve gürültü yapılmamasına özen gösterilecektir.

1-6) Araçların koltuk kapasitesi yaş aynı ve koltuk kapasiteleri daha yüksek olmak kaydıyla hizmetin yürütülmesi durumunda taşımanın uygun yapıldığı kabul edilecektir.

1-7) Servis araçlarının koltuklarında 18.07.1997 tarih ve 23053 sayılı Karayolları Trafik Yönetmeliğinde belirtilen esaslara uygun olarak emniyet kemeri bulunması zorunludur.

1-8) Servis araçlarının yönetmelik hükümleri uyarınca periyodik trafik muayeneleri ile bir yıllık mutat bakım ve onarımlarının yapılmış olması ve özel servis aracı uygunluk belgelerinin ilgili formlarına uygun olarak tanzim edilmesi gerekmektedir.

1-9) Personel Servis Araçlarının en geniş anlamda takip edilmesini, kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayacak donanım ve yazılımlardan oluşan GPRS, GPS, internet tabanlı “Personel Servis Takip Sistemi” her servis aracında bulunacaktır.

            1-9.1) Tüm güzergâh verileri araç bazında denetlenebilecektir.

            1-9.2) Güzergah bilgileri km. bazında raporlanabilecektir.

            1-9.3) Üniversite İnternet üzerinden Servis araçlarının sabah ve akşam giriş/çıkış saatlerini görebilecektir.

            1-9.4) İdare ve Yüklenici Yetkilileri, Servis araçlarını anlık ve geçmişe yönelik takip ve kontrol ederek yönetebilecektir.

2- Taşımacının Yükümlülüğü:

2-1) Yüklenici, taşınacak personeli belirtilen güzergâhlarda rahat bir şekilde götürüp getirmekle ve servis hizmetinden yararlanacak Atılım Üniversitesi mensubu olmayan başka yolcuyu servis taşıtına almamakla yükümlüdür.

2-2) Yüklenici, taşıt içi düzeni sağlamakla yükümlüdür. Taşıma hizmeti sırasında sürücünün dikkatini dağıtacak ve yolcuları rahatsız edecek nitelikte, görüntülü ve sesli müzik alet ve sistemlerini kullanmaması gerekmektedir.

2-3)  Yüklenicinin çalıştıracağı sürücüler İdarenin iş yeri ve disiplin kurallarına aynen uyacaktır. Bununla beraber Yüklenici servislerin kampüse geliş ve gidiş esnasında denetim ve gözetim amacıyla gerektiği kadar personelini Kampüs servis alanında bulunduracak ve bu teknik şartnamenin 4. Maddesinde geçen Sözleşme hükümlerine uygun taşıma yapılıp yapılmadığının kontrolü ile ilgili olarak Üniversitenin Personelleri ile birlikte denetimde bulunacaktır.

2-4)  Yüklenici çalıştıracağı sürücüleri özenle seçecek, sürücüler 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu ve yasal mevzuat gereği kullanacakları araçların cinsine göre en az 3 (üç) yıllık sürücü belgesi ile SRC belgesine ve diğer belgelere sahip olacaktır. Sürücüler Karayolları Taşıma Yönetmeliğinde belirtilen şartlara haiz olacaktır. Sürücülerin sağlık durumları, çalışma şartlarına, kılık kıyafetleri hal ve hareketleri iş yeri kurallarına uygun olacaktır.

2-5) İş yeri ve disiplin kurallarına aykırı davranan ve iş için yeterli sağlık koşullarını taşımadığı belgelenen sürücüler, İdarenin yazılı tebligatını müteakip en fazla 5 gün içerisinde değiştirilecek ve bu sürücülere bir daha görev verilmeyecektir.

2-6) Servis şoförleri taşıma esnasında tütün ve tütün mamullerini kullanmayacaktır.

2-7) Servis şoförleri servise kesinlikle alkol ve uyuşturucu madde almış olarak gelmeyecek, taşıma esnasında kesinlikle alkol ve uyuşturucu madde veya benzeri kullanmayacaktır.

2-8) Servis araçlarının şoförlerinin kılık kıyafetleri düzgün olacak ve şoförler İdarenin personeline nezaket kuralları çerçevesinde davranacaklardır.

2-9) Yüklenicinin servis aracında istihdam edecekleri sürücüler için son Türk Ceza Kanununun 102, 103, 104, 105, 109, 179/3, 188, 190 ve 765 sayılı eski Türk Ceza Kanununun 403, 404, 414, 415, 416/-1-2-3, 418/1, 429, 430, 431, 432, 435, 436 ve572 maddeleri uyarınca belirtilen suçlardan dolayı hürriyeti bağlayıcı hüküm giymemiş ve ilgili hüküm maddelerinde affa uğramış olsa dahi hüküm giymediğini gösterir son 6 ayı geçmemiş sabıka kaydı belgesini sözleşme imzalandıktan sonra 10 iş günü içerisinde Üniversiteye sunacaklardır. Ancak sözleşme imzalanmasıyla işe başlama süresi arasında 10 iş gününden fazla süre bulunması halinde bahsi geçen belgeler işin başlamasına 10 iş günü kalana kadar Üniversiteye teslim edilecektir.

2-10) Yüklenicinin, servis aracında istihdam edecekleri sürücülerin servis aracının niteliğine uygun sınıfta en az 3 yıllık sürücü belgesine sahip olması gerekir ve sürücü belgesini sözleşme imzalandıktan sonra 10 iş günü içerisinde Üniversiteye sunacaktır. Ancak sözleşme imzalanmasıyla işe başlama süresi arasında 10 iş gününden fazla süre bulunması halinde bahsi geçen belgeler işin başlamasına 10 iş günü kalana kadar Üniversiteye teslim edilecektir. Bu konudan yüklenici sorumlu olacaktır. Üniversitemiz bu konu ile ilgili hiçbir suretle hukuki ve cezai sorumluluk yüklenmez.

2-11) Sürücülerin asli, kusurlu ve bilinçli olarak birden fazla ölümlü trafik kazasına karışmamış olması, alkollü olarak araç kullanma ile hız kuralını ihlal nedeniyle sürücü belgelerinin birden fazla geri alınmamış olması zorunludur. Bu konuda yüklenici sorumludur. Üniversitemiz bu konu ile ilgili hiçbir suretle hukuki ve cezai sorumluluk yüklenmez.

2-12) Kurum ve taşımacılar personel servis hizmetinde kullanacakları taşıtlara Karayolları Trafik Kanunu hükmü gereğince Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortasını yaptırmak zorundadır. Sigortası bulunmayan servis araçları ile personel taşımacılığı yapılmaz. Ayrıca Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası yaptırmak zorundadır. Zorunlu koltuk ferdi kaza sigortasını araçlara bağlı olarak sözleşme imzalandıktan sonra 10 iş günü içerisinde Üniversiteye teslim edecektir. Ancak sözleşme imzalanmasıyla işe başlama süresi arasında 10 iş gününden fazla süre bulunması halinde bahsi geçen belgeler işin başlamasına 10 iş günü kalana kadar Üniversiteye teslim edilecektir.

2-13) Semtlere giden araçların “sabah ve akşam aynı araç olması” esastır.

2-14) Yüklenici firma ilk hak edişinde hizmete başlama tarih itibariyle şoföre ait işe girişinin yapıldığını gösteren SGK bildirgesi örneğini (Araç firmaca kiralanmış ise kiralık araç sözleşmesi SGK bildirgesi olarak kabul edilecektir.)  Üniversiteye sunmakla yükümlüdür.

2-15) Yüklenici kendi nam ve hesabına çalışan personeli ile kiralamış olduğu araçlarda çalışan personelin Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) işlemlerinden ve özlük haklarından tek taraflı olarak sorumludur.

2-16) Yüklenici hizmetin görülmesi sırasında taşıdığı personeli, kendisinin veya çalıştırdığı personelin sebebiyet verdiği (ihmal, dikkatsizlik, tedbirsizlik vasıfsız işçi çalıştırma vb.) zarar ve ziyanı tazminiyle sorumludur. Üniversitemiz bu konu ile ilgili hiçbir suretle hukuki ve cezai sorumluluk yüklenemez.

3- Çalışma Esasları

3-1) Yüklenici taşıtlarla ilgili;  Kamu Kurum ve Kuruluşları Personel Servis Hizmet Yönetmeliğine göre Büyükşehir Belediyelerince verilen Özel Servis Aracı Uygunluk Belgesi (Ek-1a) ve Personel Servis Aracı Güzergâh İzin Belgesi  (Ek-2) ve Büyükşehir Belediyelerince ya da özel servis muayene istasyonları tarafından verilen Özel Servis Aracı Uygunluk Tespit Belgesi (Ek-1) belgesini bulundurmak zorundadır. Bulundurmadığı takdirde Üniversitemiz bu konu ile ilgili hiçbir suretle hukuki ve cezai sorumluluk yüklenemez. 

3-2) Yüklenici işe başlamadan önce Şirketi temsil edecek bir yetkilinin adını işe başlama tarihinden önce Üniversiteye bildirecek,  ayrıca bildirilen bu yetkili servislerin işyerine geliş ve kalkış saatlerinde kampüste hazır bulunacaktır.

3-3) Personel taşıma hizmetlerinde kullanılacak araçların mülkiyeti yükleniciye ait araçların, ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir raporunu, Personel Taşıma hizmetlerinde kullanılacak mülkiyeti yükleniciye ait olmayan araçlar için ise, her bir aracın sahibi ile yüklenici arasında ihale konusu personel taşıma işine ilişkin olarak yazılı sözleşme yapılması ve bu sözleşmenin yüklenici ile Üniversite arasında imzalanan ihale sözleşme tarihini müteakip 10 iş günü içinde Üniversiteye sunulması zorunludur. (Yüklenici ile araç sahibi arasında yapılacak sözleşmede, işin adı, süresi, sözleşme bedeli ve ödeme şartları ile tarafların hak ve yükümlülükleri belirtilecektir.) Ancak sözleşme imzalanmasıyla işe başlama süresi arasında 10 iş gününden fazla süre bulunması halinde bahsi geçen belgeler işin başlamasına 10 iş günü kalana kadar Üniversiteye teslim edilecektir.

3-4) Personel Taşıma hizmetlerinde kullanılacak mülkiyeti yükleniciye ait olan araçların Çalışma belgeleri, Ruhsatları vb. belgeleri İstekli Firma Adına Kayıtlı olacak ve bunu ait belgelerin yüklenici ile Üniversite arasında imzalanan ihale sözleşme tarihini müteakip 10 iş günü içinde Üniversiteye sunulması zorunludur.

3-5) Servis araçları;  iş yerlerine mesai başlangıcından (mesai başlangıcı 09.00) 15 dakika önce iş yerine gelmiş olacaktır.  Servisler en geç mesai bitimine kadar  (mesai bitimi 18.00) hareket yerinde olacaktır ve en erken mesai bitiminden 5 dakika sonra, en geç 15 dakika sonra hareket edeceklerdir. İdare tarafından Üniversitenin uygun görmesi kaydı ile hareket saatleri değiştirilebilir.

3-6) Yüklenici; Üniversitenin yazılı izni olmadan güzergâhlarda herhangi bir değişiklik yapamaz. 

3-7) Şehir içi toplu taşımacılıkta kullanılan hatlı araçlarla personel taşıma işi yapılmaz. Servis araçları Üniversitemiz personel servis hizmetini aksatacak şekilde ikinci bir servis hizmeti yapmayacaktır.

3-8) Teknik şartnamenin 2-4, 2-9, 2-10, 2-12, 2-14, 3-3 ve 3-4 maddelerinde istenilen belgelerin güzergâh bazında düzenlenen listeye göre 2 ayrı dosya olarak dosyalanıp tasnif edildikten sonra yüklenici ile Üniversite arasında imzalanan ihale sözleşme tarihini müteakip 10 iş günü içinde Üniversiteye sunulması gerekmektedir. Ancak sözleşme imzalanmasıyla işe başlama süresi arasında 10 iş gününden fazla süre bulunması halinde bahsi geçen belgeler işin başlamasına 10 iş günü kalana kadar Üniversiteye teslim edilecektir.

3-9) Tüm servis taşıma araçlarında güzergâh gösterir levhanın taşıma işine başlandığı ilk günden itibaren dışardan görünür şekilde asılmalıdır. 

3-10) Yüklenici firma Üniversitenin izni olmaksızın servis araçlarını değiştirmeyecektir. Mevcut araçlardan birinin veya bir kaçının değişmesi halinde durum derhal Üniversiteye bildirilecek ve aynı gün yerine şartnamede belirtilen özelliklere uygun araçlar tahsis edilecektir. Bu tip araç değişikliklerinde süre 5 iş günü geçmesi durumunda bu teknik şartnamede araçlarla ilgili istenilen tüm belge ve bilgiler şartnamede belirtilen sürelerde Üniversiteye teslim edilmek zorundadır.

4- Denetim

4-1) Sözleşme hükümlerine uygun taşıma yapılıp yapılmadığının kontrolü günlük puantaj cetvelleri ile yapılacak olup, puantaj görevi Üniversitenin görevlendirdiği Personel/Personeller tarafından yapılacaktır. Şartnameye aykırı bir durum ortaya çıktığında ulaşım sorumlusu bu durumu aynı gün Üniversite İlgili Birimlerine bildirecektir.

4-2) Yüklenicinin bulundurması ve temini ile ilgili sorumlu olduğu tüm belgeler üzerinde İdarenin denetim elemanlarınca istenildiğinde sorgulama yapılacak olup denetim sonucuna göre ayrıca işlem tesis edilecektir.

5- Diğer şartlar

5-1) Yüklenici, Hafta sonu Hizmetli Personel Servis araçları ve Kütüphane Ring Servis araçları için tatil günleri ek ücret talebinde bulunulamaz. 

5-2)  Personel taşımasında kullanılacak araçların her türlü giderleri yükleniciye aittir.

5-3) Yüklenici; sözleşme süresi içinde fiyatlarının artmasından veya benzeri sebeplerden dolayı ücret farkı isteyemez.

5-4) İdare tarafından verilen para cezaları ve kesintiler yüklenicinin hakedişlerinden kesilir.

5-5) İlgili güzergâhın taşıma hizmetini verecek taşıtın gelmemesi halinde bu aracın koltuk kapasitesine uygun sayıda taksi, servisten yararlanan personel tarafından tutulabilecek ve taksi paraları yüklenici tarafından makbuz karşılığında derhal ödenecektir. Bu tutarlar yüklenici tarafından derhal karşılanmadığı takdirde yüklenicinin ilk ödemesinden karşılanacak ve personele ödenecektir.

5-6) Üniversitemizin taşıma hizmeti esnasında kullanılan araçlara park yeri gösterme zorunluluğu bulunmamaktadır.

5-7) İdare gerek gördüğü durumlarda servislerin iş yerine varış ve iş yerinden kalkış noktalarını belirlemekte serbesttir.

5-8) Aracın her türlü zorunlu bakım ve sigortalanması zamanında yapılmış olacaktır.

5-9) Araçların kullanımı sırasında kesilen ve kesilecek olan hiçbir cezadan Üniversite sorumlu tutulamaz.

5-10) Araçlar Üniversitenin izni olmadan güzergâh dışında hareket edemez.

5-11) İdareye bu teknik şartname kapsamında sunulacak evraklar asıl, noter tasdikli veya Üniversiteye aslı sunularak aslı görülmüştür şerhini taşıyacak şekilde sunulacaktır.

5-12) Taşıma işi esnasında vuku bulacak herhangi bir kaz nedeni ile Kurum Personeli ve Yüklenici firma personelinin uğrayabileceği her türlü maddi ve manevi zararın karşılanması Yükleniciye aittir. Bu konularla ilgili olarak Üniversite tarafından tazminat ödenmesi hallinde rücu edilecektir.

5-13) İdarenin Kurumsal İletişim veya diğer birimlerinin Gezi Ücretleri: İdarenin şehir içi veya şehir dışı tanıtım, bilimsel veya sosyal amaçlı gezilerinde idarenin isteği üzerine Yüklenici yeter sayıda, kapasitede ve özellikte araç tahsis edecektir.

5-14) Şehir içi gezilerde ödenecek ücret:

            a) Orta mesafe şehir içi gezi ücretleri: Orta mesafe Öğrenci semt servisi aylık abonman ücretinin otobüs koltuk sayısına bölünmesi sonucu tespit edilecek rakamın ilgili gezi için tahsisi yapılacak araçtaki koltuk sayısı ile çarpılması ile

            b) Uzun mesafe şehir içi gezi ücretleri: Uzun mesafe Öğrenci semt servisi aylık abonman ücretinin otobüs koltuk sayısına bölünmesi sonucu tespit edilecek rakamın ilgili gezi için tahsisi yapılacak araçtaki koltuk sayısı ile çarpılması ile

            c) Şehir dışı gezilerde ödenecek ücret: Her bir gezi için İdare ile Yüklenici arasında yapılacak görüşmeler neticesinde belirlenecektir.

6-Sözleşme miktarında değişme (İlave işler-iş eksilişi)

6-1) Araçların adetleri ve kapasiteleri, ilgili güzergâhtan yararlanacak personel sayısına göre belirlenmektedir. İdare, gerekli gördüğü durumlarda servis araçlarını büyütüp, küçültmeye yetkilidir.

6-2) Üniversite servis güzergâhlarında değişiklik yapabilir. Yeni servis güzergâhı ekler, mevcut güzergâhlarını servisten kaldırabilir.

6-3) Üniversite,  yüklenici firmanın bilgisi dâhilinde gidiş-dönüş toplamda beş (5) kilometreyi geçmeyecek şekilde bedelsiz, güzergâh değişiklikleri yapabilir. Bu değişiklik servis bitiş noktasından itibaren yapılabilecek olup 5 km’yi aşan güzergâh değişikliğinde fiyat tespiti ihalenin km esaslı yapılması halinde km orantılı, güzergâh bazında yapılması halinde en yakın (benzer) güzergâh esas alınarak fiyatlandırılacaktır.

ATILIM ÜNİVERSİTESİ PERSONEL SERVİS TAŞIMACILIĞI HİZMET ALIM İŞİ GÜZERGAH BİLGİLERİ

01.08.2023 - 31.07.2024 TARİHLERİ ARASI (1 YIL)

 

NO

PERSONEL SEMT SERVİSLERİ

HAREKET SAATLERİ

ARAÇ TÜRÜ

TAŞIMA MESAFESİ (KM) TEK YÖN

GÜZERGAH BİLGİSİ

1

YENİMAHALLE

07.40

18.05

OTOBÜS (Asgari 52 Kişi)

70

İvedik Cad.- Vatan Cad.- 12. Cad.-Bağdat Cad.-Anadolu Blv-100.Yıl 1427. Cad.-Konya Yolu-İncek Bulv. -Atılım Üniversitesi Kampüsü

2

KEÇİÖREN

07.45

18.05

OTOBÜS (Asgari 52 Kişi)

64

K.Ören İlçe Em.Md.- Nuri Pamir Cad.- K Pınarı Cad.- Cumhuriyet Cad.- Fatih Cad.- Dışkapı Kavşağı- K.Karabekir Cad.-İstanbul Cad.-  Konya Yolu-İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

3

ETLİK 

07.40

18.05

OTOBÜS (Asgari 52 Kişi)

74

Ufuktepe Pazar yeri,Atapark Kavşağı.- Günsazak Cad.-Yunuz Emre Cad.Basın Cad.Gülhane Cad.- Giresun Cad.- Etlik Cad.- Eşref Bitlis Cad.Tanzimat Cad.-Ata sanayi, -(Akşam Akköprü Kavşağından) Konya Yolu-İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

4

HOŞDERE 

08.10

18.05

MİDİBÜS     (27-31)

42

Selimiye Cad.-Hoşdere Cad.- Simon Bolivar Cad.-Turan Güneş Bulv.-İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

5

SİNCAN-FATİH-ÇAYYOLU

07.35

18.05

OTOBÜS (Asgari 52 Kişi)

72

GMK Bulv.-M.Akif Ersoy Cad.- Sincan sanayi sitesi.225 cad.- Ahi Mesut Bulv.- 1815. Cad.- 2149. Sk.- Hikmet Özer Cad.- Etimesut Bulv.- Bağlıca Bulv.- (Mesa) 33. Cad.- 2432. Cad.- 2853. Cad.- S.Saltoğlu Bulv. K.S.Süleyman Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

6

DİKMEN

08.10

18.05

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

32

Dikmen Polis Evi- Dikmen Cad.- Dikmen Kavşağı- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

7

ERYAMAN 

07.40

18.05

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

94

Dil Devrimi Cad.- Samsun 19 Mayıs Cad.- Üç Şehitler Cad.- Kocatepe Cad.- 1.TBMM Cad.- İstanbul Yolu-1419 Cad-Selçuklular Cad-Orhan Bey Cad-Ankara Çevre Yolu-Yaşamkent Kavşağı-3222 Cad.-3381 sk.-Beyler cad.- Kanuni S.Süleyman Bulv.- Yavuz Sultan Selim Bulv.-İncek Blv. Atılım Üniversitesi Kampüsü

8

BATIKENT 

07.50

18.05

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

54

Çakırlar Çiftliği Kavş.-Cengiz Aymatov cad.-Başkent Bulv.-Batıkent Bulv.- Oto Sanayi Kavşağı- Şaşmaz Bulv.- Ümütköy Kavşağı- 2432.Cad.(8.Cad.)- Kanuni S.Süleyman Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

9

DİKİMEVİ 

07.45

18.05

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

58

Dikimevi Metro Durağı-Tıp Fakültesi Kavşağı- Tıp Fakültesi Cad.-  Nato Yolu Cad.- Doğukent Bulv.-(İkea)-Turan Güneş Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

10

SEYRANBAĞLARI-GOP

08.00

18.05

MİDİBÜS       (27-31)

48

PTT Ahmetler Şubesi- Libya Cad.- Bülbül Deresi- Bağlar Cad.- (akşam Yavuzevler-Park-Serhat Sk.)Koza Sk.- Şemsettin Günaltay Cad.- Doğukent Cad-Turan Güneş Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

11

YAŞAMKENT-ÜMİTKÖY

08.10

18.05

MİNİBÜS
(Asgari 20 Kişi)

46

Gordin AVM. - Ankaralılar Cad. - Arcadium AVM. - Konutkent 1-2 - Doğan Taşdelen Cad. - 2432. Cad. - 3036. Cad. - 3180. Sk. - 3061. Cad. -3158. Cad. - 11-3296. Cad. - 4892. Cad. - Alacaatlı Cad. - Türkkonut Bulvarı - Türkkonut Taksi göbek - 3346. Cad.  - Hilal Cad. - Bağlar Cad. - İncek BLV. - Atılım Üniversitesi Kampüsü

12

BENTDERESİ HİZMETLİ

HAFTA İÇİ (SABAH GELİŞ)

06.55

x

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

26

Bentderesi Otobüs Durağı- Dışkapı Kavşağı- Etlik Cad. Turgut Özal Bulv. Akköpü Kavşağı- Konya Yolu- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

13

HAFTA İÇİ (AKŞAM GİDİŞ)

x

16.35

MİDİBÜS      (27-31)

26

14

DİKİMEVİ HİZMETLİ 

HAFTA İÇİ

06.45

16.35

OTOBÜS (Asgari 33 Kişi)

58

Tıp Fakültesi Kavşağı- Tıp Fakültesi Cad.-  Nato Yolu Cad.- Doğukent Bulv.-(İkea)-Turan Güneş Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

15

SIHHIYE HİZMETLİ

HAFTA İÇİ

06.50

16.35

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

50

Sıhhıye Kavşağı- Celal Bayar Bulv.- Konya Yolu- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

16

KEÇİÖREN HİZMETLİ

HAFTA İÇİ (SABAH GELİŞ)

06.45

x

MİDİBÜS       (27-31)

32

Ufuktepe Polis Karakolu (ilk durak)  - Osman Gazi Cad. - Nuri Pamir Cad. - Kızlar Pınarı Cad. - Fatih Cad. - Fatih Köprüsü - Turgut Özal Bulvarı - Konya Yolu - Atılım Üniversitesi Kampüsü (Son Durak)

17

HAFTA İÇİ (AKŞAM GİDİŞ)

x

16.35

MİNİBÜS
(Asgari 20 Kişi)

32

18

BENTDERESİ HİZMETLİ

HAFTA SONU

07.10

13.35

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

52

Bentderesi Otobüs Durağı- Dışkapı Kavşağı- Etlik Cad. Turgut Özal Bulv. Akköpü Kavşağı- Konya Yolu- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

19

DİKİMEVİ HİZMETLİ 

HAFTA SONU

07.10

13.35

OTOBÜS (Asgari 33 Kişi)

58

Tıp Fakültesi Kavşağı- Tıp Fakültesi Cad.-  Nato Yolu Cad.- Doğukent Bulv.-(İkea)-Turan Güneş Bulv.- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

20

SIHHIYE HİZMETLİ

HAFTA SONU

07.10

13.35

OTOBÜS (Asgari 46 Kişi)

50

Sıhhıye Kavşağı,Celal Bayar Bulv.- Konya Yolu- İncek Bulv.- Atılım Üniversitesi Kampüsü

21

KEÇİÖREN HİZMETLİ

HAFTA SONU

07.10

13.35

MİDİBÜS      (27-31)

64

Ufuktepe Polis Karakolu (ilk durak)  - Osman Gazi Cad. - Nuri Pamir Cad. - Kızlar Pınarı Cad. - Fatih Cad. - Fatih Köprüsü - Turgut Özal Bulvarı - Konya Yolu - Atılım Üniversitesi Kampüsü (Son Durak)

22

KÜTÜPHANE

HAFTA İÇİ        (TEK YÖN)

x

22.05

MİNİBÜS
(Asgari 20 Kişi)

25

Kampüs-Konya Yolu-Sıhhıye (Tek Yön)

23

KÜTÜPHANE

HAFTA SONU

09.15

20.05

MİNİBÜS
(Asgari 20 Kişi)

50

Geliş: Sıhhıye-Gazi Devlet Hast.-Mevlana Bulv.-Konya Yolu-İncek Bulvarı-Kampüs         Gidiş:Kampüs-Konya Yolu-Sıhhıye

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   * Taşıma Mesafeleri Güzergahların Gidiş-Geliş toplam mesafelerine göre hesaplanmıştır.     

           

 

 

 

 

1-   Personel Servislerinin Sabah Kampüste olmaları gereken son SAAT 08:45

 

2-   Personel Servislerinin Akşam Hareket SAATİ 18:05

 

3-   Hizmetli Personel Servislerinin Sabah Kampüste olmaları gereken son SAAT 07:15

 

4-   Hizmetli Personel Servislerinin Akşam Hareket SAATİ 16:35

 

5-   Hafta Sonu Kütüphane Servisinin Kampüste olmaları gereken son SAAT 09:45

 

 

 

6-   Cumartesi Hizmetli Servislerinin Kampüste olmaları gereken son SAAT 07:45