1. Sınıfların Ders Kaydı Hakkında Bilgilendirme Duyurusu
17.09.2024

1. SINIFA YENİ BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN DERS KAYITLARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

Ders Kaydı için Yapılması Gerekenler:

  • https://atacs.atilim.edu.tr’ ye Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğünden (Bilgi İşlem) almış olduğunuz kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapın.
  • Müfredatta 1.sınıfın 1.döneminde yer alan dersleri eklemeniz gerekiyor. Toplamda 8 tane dersiniz var (MATH101, HIST101, ENG101, PSY101, PR119, KRY111, ATU100 ve bir alan dışı seçmeli ders).
  • Birden fazla section’ı (şubesi) olan dersler için ders programındaki saatlere bakarak kendinize uygun olan section’ı belirleyerek o section’ı ekleyiniz. Ders programına https://www.atilim.edu.tr/tr/psy adresinin duyurular kısmından veya https://www.atilim.edu.tr/tr/dersprogrami adresinden ulaşabilirsiniz.
  • 1. dönem alacağınız derslerden biri de alan dışı seçmeli ders. Bu alan dışı seçmeli dersi kendi programınıza uygun bir ders ve section bularak ekleyebilirsiniz. Bu derslerin programına  https://www.atilim.edu.tr/tr/dersprogrami  sayfasından ulaşabilirsiniz. Bu derslerin kontenjanları sınırlı olduğu için dolu olabilir. Eğer doluysa programınıza uyan farklı bir ders eklemeyi deneyin.
  • Ders kayıt işlemlerini akademik takvimdeki “Güz dönemi ders kayıtları ve danışman onayları” kısmındaki tarihlerde yapmanız gerekiyor. Akademik takvime https://www.atilim.edu.tr/tr/oim/page/6026/2024-2025-akademik-takvim-tip-fakultesi-haric adresinden ulaşabilirsiniz.
  • 1. dönem için almanız gereken bütün dersleri eklediğinizden emin olduğunuzda “akademik danışman onayına gönder” butonuna tıklayıp onay için akademik danışmanınızın yanına gelebilirsiniz.
  • Ders kayıt sepetinizi akademik danışman onayına gönderdikten sonra üzerinde değişiklik yapamazsınız. Değişiklik yapmak istemeniz durumunda akademik danışmanınızla iletişime geçip onayı kaldırmasını talep etmeniz gerekir. Böyle bir durumda yaptığınız değişiklikleri ders kayıt dönemi içerisinde tekrar onaya göndermeniz gerekir. Aksi taktirde kayıtsız kalırsınız.
  • Herhangi bir aksilikten dolayı ders kayıt dönemi içerisinde ders kaydınız yapılamazsa veya ders kaydınızı kayıt dönemi sonrasında değiştirmek isterseniz ekle-bırak döneminde (derslerin başladığı 2. hafta) ders kaydını tekrar oluşturabilme fırsatınız olur.
  • Dersleriniz onaylandıktan sonra aldığınız derse Moodle sistemi üzerinden kendinizi kaydetmeniz gerekecek. Bunun için https://moodle.atilim.edu.tr/ web sayfasına yine kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapıp arama kısmından kayıt yaptırdığınız dersleri arayıp bulmanız ve kendinizi kaydetmeniz gerekiyor. Derslerle ilgili tüm duyurular, materyaller, sınavlar vs. Moodle sistemindeki kendinizi kaydedeceğiniz dersin sayfasından paylaşılacaktır.
  • Hocalarınızın sizinle iletişim kurmak için kullandığı Atılım e-postanızı ve Psikoloji bölümü web sayfasındaki duyurular kısmını düzenli olarak kontrol edin ve bunu eğitim hayatınız boyunca alışkanlık haline getirin.
  • Herhangi bir hocanızla veya akademik danışmanınızla görüşmek istediğinizde kendisine e-posta göndererek randevu talebinde bulunun. Bunun için ATACS sistemi üzerinden akademik danışmana mesaj gönderme seçeneğini kullanmak yerine mutlaka Atılım e-posta sistemini kullanmanız gerekiyor.