Sürekli Hizmet Kalitesi İyileştirme Süreç Yönetimi
Sürekli Hizmet İyileştirme, Atılım Üniversitesi Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğünün yerine getirdiği teknoloji hizmetlerinin sistematik olarak ölçülmesi ve iyileştirilmesi sürecidir. Bu süreç, uluslararası ITIL© (Information Technology Infrastructure Library - Bilgi Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi) prensiplerine göre, hizmet kalitesi, etkinlik, randıman ve maliyet unsurları göz önünde tutularak yönetilir.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için, Deming'in Planla → Uygula → Kontrol Et → Düzelt döngüsü takip edilir.
Atılım Üniversitesi Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğünün hizmet planlama araçları, Prosedür ve Politikalar, uygulama araçları B & IT Organizasyonu ve BT Yardım Masası, kontrol araçları ise Son Kullanıcı Memnuniyet Bildirimleri ve B & IT Operasyon KPI'larıdır (Key Performance Indicator - Anahtar Başarı Göstergesi).
Atılım Üniversitesi Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğünün operasyon KPI'ları aşağıdaki gibi tanımlanmıştır;