AKTS - Tez
Tez (ELIT699) Ders Detayları
Ders Adı | Ders Kodu | Dönemi | Saati | Uygulama Saati | Laboratuar Hours | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez | ELIT699 | 1. Dönem | 0 | 0 | 0 | 0 | 150 |
Ön Koşul Ders(ler)i |
---|
N/A |
Dersin Dili | İngilizce |
---|---|
Dersin Türü | Zorunlu Bölüm Dersleri |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Ders Verilme Şekli | Yüz Yüze |
Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Anlatım, Tartışma, Soru Yanıt, Uygulama-Alıştırma. |
Dersin Öğretmen(ler)i |
|
Dersin Amacı | Bu dersin amacı, öğrencilerin doktora tezi yazma sürecini yönetmektir. |
Dersin Eğitim Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Dersin İçeriği | Doktora tez çalışması. |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Genel Bilgilendirme | |
2 | Konu Seçimi | |
3 | Konu Seçimi | |
4 | Konu Seçimi | |
5 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
6 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
7 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
8 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
9 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
10 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
11 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
12 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
13 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
14 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
15 | Literatür Taraması ve Tartışılması | |
16 | Literatür Taraması ve Tartışılması |
Kaynaklar
Ders Kitabı | 1. Gibaldi, Joseph. MLA Handbook for Writers of Research Papers. 7th ed. New York: MLA, 2009. |
---|---|
2. Lester, James D. Writing Research Papers: A Complete Guide. 11th ed. New York: Pearson Longman.2005. | |
3. Pharr, Donald, S. Buscemi, E. Macdonald, R. Muhlbock. Writing Today Contexts and Options for the Real World. Canada: McGraw-Hill, 2010. | |
4. Rozakis, Laurie. Schaum's Quick Guide to Writing Great Research Papers. 2nd ed. New York:McGraw-Hill,2007. | |
Diğer Kaynaklar | 5. Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Tez Yazım Yönergesi https://www.atilim.edu.tr/tr/sbe/page/4879/tez-yazim-yonergesi |
6. Murray Rowenna Tez Nasıl Yazılır? (Çev. Şakir Çınkır)Ankara, 2016. | |
7. http://owl.english.purdue.edu/ | |
8. http://web.uvic.ca/wguide/ | |
9. http://writing2.richmond.edu/writing/wweb.html |
Değerlendirme System
Çalışmalar | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | - | - |
Laboratuar | - | - |
Uygulama | - | - |
Alan Çalışması | - | - |
Derse Özgü Staj | - | - |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | - | - |
Ödevler | - | - |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Rapor | - | - |
Seminer | - | - |
Ara Sınavlar/Ara Juri | - | - |
Genel Sınav/Final Juri | 1 | 100 |
Toplam | 1 | 100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notu Katkısı | 0 |
---|---|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 100 |
Toplam | 100 |
Kurs Kategorisi
Temel Meslek Dersleri | |
---|---|
Uzmanlık/Alan Dersleri | X |
Destek Dersleri | |
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Dersin Öğrenim Çıktılarının Program Yeterlilikleri ile İlişkisi
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Dört temel beceri olan dinleme, okuma, konuşma ve yazmayı etkin bir biçimde kullanabilmek. | X | ||||
2 | İngiliz Dili ve Edebiyatı hakkında kapsamlı teorik bilgiye sahip olmak. | X | ||||
3 | Edebiyat kuramları hakkında bilgi sahibi olmak ve bu kuramları çeşitli edebi metinlere uygulayabilmek. | X | ||||
4 | İngiliz kültürüne tüm yönleriyle hakim olmak. | X | ||||
5 | İngiliz edebiyatını, farklı dönem ve türlerden çeşitli eserler aracılığıyla diğer edebiyatlarla karşılaştırıp bağ kurabilmek. | X | ||||
6 | İngiliz kültürünü diğer kültürlerle karşılaştırıp bağ kurabilmek. | X | ||||
7 | Alana ilişkin etkinlikleri planlamak, düzenlemek ve yönetmek. | X | ||||
8 | Yaratıcı, eleştirel ve analitik düşünme yeteneklerini edinmek. | X | ||||
9 | Akademik bir araştırmanın nasıl yapılacağını öğrenmek ve sonuçta elde edilen bilgiyi araştırmanın amacı doğrultusunda kullanmak. | X | ||||
10 | Mesleki etik değerleri edinmek ve bu değerleri araştırma ve üretim sürecinde kullanmak. | X | ||||
11 | Bireysel çalışmalar ve grup projeleri aracılığıyla sorumluluk duygusu kazanarak iş yaşamına hazırlanmak. | X | ||||
12 | Edebiyatta yer alan edebi, felsefi, psikolojik, kültürel, eleştirel ve teorik gibi çeşitli söylemleri anlayabilmek ve çözümleyebilmek. | X | ||||
13 | Dünya kültürünü anlayabilmek ve bir parçası olabilmek. | X |
ECTS/İş Yükü Tablosu
Aktiviteler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders saati (Sınav haftası dahildir: 16 x toplam ders saati) | |||
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | 16 | 100 | 1600 |
Alan Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 16 | 70 | 1120 |
Sunum/Seminer Hazırlama | 10 | 100 | 1000 |
Projeler | |||
Raporlar | |||
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Ara Sınavlara/Ara Juriye Hazırlanma Süresi | |||
Genel Sınava/Genel Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 100 | 100 |
Toplam İş Yükü | 3820 |