AKTS - Uzaktan Eğitim Temel İngilizce IV
Uzaktan Eğitim Temel İngilizce IV (ENG232) Ders Detayları
Ders Adı | Ders Kodu | Dönemi | Saati | Uygulama Saati | Laboratuar Hours | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uzaktan Eğitim Temel İngilizce IV | ENG232 | 4. Dönem | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
Ön Koşul Ders(ler)i |
---|
ENG131 ve ENG132 |
Dersin Dili | İngilizce |
---|---|
Dersin Türü | Zorunlu Bölüm Dersleri |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Ders Verilme Şekli | Uzaktan |
Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | . |
Dersin Öğretmen(ler)i |
|
Dersin Amacı | Bu dersin amacı öğrencilerin başlangıç üstü düzeyde İngilizce iletişim kurabilmeleri için gerekli becerileri kazanmasını sağlamaktır. Bu çerçevede öğrencilerin karşılaşacakları durumlarda iletişim kurabilmelerini sağlayacak dil yapılarını ve becerilerini geliştirmeleri amaçlanmaktadır. |
Dersin Eğitim Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Dersin İçeriği | Bu uzaktan eğitim dersi orta altı düzeyinde kelime bilgisi, dilbilgisi ve iletişimsel becerilerin geliştirilmesine yönelik aktiviteleri içerir. Bu etkinlikler öğrencilerin ilgili düzeyde karşılaşacakları durumlarla yazılı sözlü iletişim ve kültürel olgular çerçevesinde işlenir. |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ENG232 Introduction Unit 7.Finding out information | ppt |
2 | Used to (GRAMMAR) | ppt |
3 | So, to, because – result, purpose, cause (GRAMMAR | ppt |
4 | Unit 8 Buying things, shopping (SKILLS) Too much/many, enough, very (GRAMMAR) | ppt |
5 | Relative Clauses (GRAMMAR) | ppt |
6 | Unit 9 Understanding wild life (SKILLS) | ppt |
7 | Comparatives / superlatives (GRAMMAR) Making guesses – could, might, can’t (GRAMMAR) | ppt |
8 | Unit 10 Complaining about problems (SKILLS) | ppt |
9 | Present / Past passive (GRAMMAR) | ppt |
10 | Unit 11 Giving opinions – Internet terms (SKILLS) | ppt |
11 | Present perfect (GRAMMAR) Real conditionals (GRAMMAR | ppt |
12 | 12. Requests and offers (SKILLS) | ppt |
13 | Reported speech (GRAMMAR) | ppt |
14 | Hypothetical conditionals– present/future (GRAMMAR) | ppt |
15 | Revısıon; Fınal Exam |
Kaynaklar
Ders Kitabı | 1. Speakout (Elementary) by Frances Eales and Steve Oakes (Pearson) |
---|---|
Diğer Kaynaklar | 2. Sesli sözlük.com,çalişma kağitlari ve PPT slide lari |
Değerlendirme System
Çalışmalar | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | 1 | 10 |
Laboratuar | - | - |
Uygulama | 1 | 15 |
Alan Çalışması | - | - |
Derse Özgü Staj | - | - |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | - | - |
Ödevler | - | - |
Sunum | 1 | 20 |
Projeler | - | - |
Rapor | - | - |
Seminer | - | - |
Ara Sınavlar/Ara Juri | 1 | 20 |
Genel Sınav/Final Juri | - | - |
Toplam | 4 | 65 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notu Katkısı | 65 |
---|---|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 35 |
Toplam | 100 |
Kurs Kategorisi
Temel Meslek Dersleri | X |
---|---|
Uzmanlık/Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Dersin Öğrenim Çıktılarının Program Yeterlilikleri ile İlişkisi
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin temel kavramlarını anlama, açıklama ve kullanma becerileri | |||||
2 | Turizm ve Konaklama işletmelerinde, yönetim teknikleri ve uygulamalarını analiz etme ve tasarlama | |||||
3 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin planlama, örgütleme, yöneltme, eşgüdüm ve denetim fonksiyonlarını açıklama ve uygulamalarıyla anlama. | |||||
4 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarını anlama | |||||
5 | Turizm endüstrisinin modern tekniklerini ve teknolojik araçlarını kullanma kabiliyeti. | |||||
6 | Bilgi ve becerileri, alternatif turizm alanlarında verimli bir şekilde uygulama kabiliyetini geliştirme. | |||||
7 | Turizm ve Konaklama işletmeciliğinin teorik çerçevesi yanında uygulamasına konsantre olma. | |||||
8 | İletişim becerilerini geliştirmek | X | ||||
9 | Turizm endüstrisindeki eğilimleri anlama. | |||||
10 | Turizm endüstrisinde kalite bilincine sahip olma. | |||||
11 | Turizm endüstrisinde çalışma etiği ve sosyal sorumluluğu benimsemek. |
ECTS/İş Yükü Tablosu
Aktiviteler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders saati (Sınav haftası dahildir: 16 x toplam ders saati) | 16 | 1 | 16 |
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | |||
Alan Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 16 | 4 | 64 |
Sunum/Seminer Hazırlama | |||
Projeler | |||
Raporlar | |||
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Ara Sınavlara/Ara Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 10 | 10 |
Genel Sınava/Genel Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 110 |