AKTS - Odyolojide Rapor Yazma
Odyolojide Rapor Yazma (AUDY311) Ders Detayları
Ders Adı | Ders Kodu | Dönemi | Saati | Uygulama Saati | Laboratuar Hours | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Odyolojide Rapor Yazma | AUDY311 | Alan Seçmeli | 2 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Ön Koşul Ders(ler)i |
---|
- |
Dersin Dili | İngilizce |
---|---|
Dersin Türü | Seçmeli Dersler |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Ders Verilme Şekli | |
Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | . |
Dersin Öğretmen(ler)i |
|
Dersin Amacı | Bu ders, odyolojik değerlendirme ve tanılama yapmayı, süreci yönetmeyi, değerlendirme ve müdahaleye uygun sonuç yazmayı, SOAP raporunu düzenlemeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Eğitim Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Dersin İçeriği | Odyolojide rapor yazma; odyolojik tanısal sürecin, bireysel ya da batarya test bulgularının raporlanması; farklı rapor çeşitleri. |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Değerlendirme Süreci | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
2 | Odyolojide Tanılama Süreci Felsefesi | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
3 | Odyologlar için Tanılamada Görüşme ve Danışmanlık Süreci | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
4 | Tanısal Rapor Yazmada Yazım Kuralları | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
5 | Odyoloji'de SOAP Raporu Yazma | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
6 | Müdahale ve Progress Notları Hazırlama | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
7 | Ara Sınav | |
8 | Çocuk ve Yetişkinler için Davranım Test Sonuçlarını Raporlama | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
9 | Çocuk ve Yetişkinler için Elektrofizyolojik Test Sonuçlarını Raporlama | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion |
10 | Çocuk ve Yetişkinler için Vestibüler Test Sonuçlarını Raporlama | Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
11 | Sevk Raporu, Bilirkişi Raporu ve Sigorta Geri Ödeme Raporu | Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
12 | Okul, Öğretmen ve Rehabilitasyon Merkezleri için Rapor | Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
13 | İşitme Cihazı Değerlendirme Raporu | Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
14 | Koklear İmplant Aday Değerlendirme Raporu | Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
15 | Genel Tekrar | Education and Children with Special Needs: From Segregation to Inclusion; Young Children with Special Needs: A Developmentally Appropriate Approach |
16 | Final Sınavı |
Kaynaklar
Ders Kitabı | 1. Hegarty, Seamus, Education and children with special needs: from segregation to inclusion |
---|---|
2. Davis, Michael D, Young children with special needs: a developmentally appropriate approach |
Değerlendirme System
Çalışmalar | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | - | - |
Laboratuar | - | - |
Uygulama | - | - |
Alan Çalışması | - | - |
Derse Özgü Staj | - | - |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | - | - |
Ödevler | - | - |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Rapor | - | - |
Seminer | - | - |
Ara Sınavlar/Ara Juri | 1 | 40 |
Genel Sınav/Final Juri | 1 | 60 |
Toplam | 2 | 100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notu Katkısı | |
---|---|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 100 |
Toplam | 100 |
Kurs Kategorisi
Temel Meslek Dersleri | X |
---|---|
Uzmanlık/Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Dersin Öğrenim Çıktılarının Program Yeterlilikleri ile İlişkisi
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ECTS/İş Yükü Tablosu
Aktiviteler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders saati (Sınav haftası dahildir: 16 x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | |||
Alan Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 16 | 2 | 32 |
Sunum/Seminer Hazırlama | |||
Projeler | |||
Raporlar | |||
Ödevler | |||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Ara Sınavlara/Ara Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 15 | 15 |
Genel Sınava/Genel Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü | 104 |