AKTS - Temel İngilizce II
Temel İngilizce II (ENG122) Ders Detayları
Ders Adı | Ders Kodu | Dönemi | Saati | Uygulama Saati | Laboratuar Hours | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Temel İngilizce II | ENG122 | 2. Dönem | 4 | 0 | 0 | 4 | 3 |
Ön Koşul Ders(ler)i |
---|
N/A |
Dersin Dili | İngilizce |
---|---|
Dersin Türü | Zorunlu Bölüm Dersleri |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Ders Verilme Şekli | Yüz Yüze |
Dersin Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | Anlatım, Gösteri, Tartışma, Soru Yanıt, Uygulama-Alıştırma, Sorun/Problem Çözme, Takım/Grup Çalışması, Beyin Fırtınası, Rol Oynama/Dramatize Etme, Proje Tasarımı/Yönetimi. |
Dersin Öğretmen(ler)i |
|
Dersin Amacı | Dersin genel amacı, ENG121 dersinin devamı niteliğinde öğrencilere Avrupa Ortak Dil Çerçevesi’ ne göre A2 (Başlangıç Düzeyinde) seviyesinde iletişim kurmalarına yardımcı olacak temel dil becerilerini kazandırmaktır. |
Dersin Eğitim Çıktıları |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Dersin İçeriği | Başlangıç düzeyinde iletişim kurmaya yardımcı olacak kelime bilgisi, dilbilgisi ve iletişimsel beceriler; ulaşım, seyahat, tarihler, tatiller, para ve alışveriş konuları. |
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Oryantasyon/Ders Tanıtım Kitapçığı | Ders Tanıtım Kitapçığı |
2 | Ünite 5 5A What does he look like? 5B How was it? | Ders kitabı 38-41 |
3 | Unit 5 5C You can do it! 5D English in action | Ders kitabı 42-44 |
4 | Unit 5 Develop your reading | Ders kitabı 100 |
5 | Unit 6 6A Events 6B A good weekend | Ders kitabı 46-49 |
6 | Unit 6 6C A different world 6D English in action | Ders kitabı 50-52 |
7 | Unit 6 Develop your writing Writing Task I | Ders kitabı 103 |
8 | Midterm Revision Worksheet | Midterm Revision Worksheet |
9 | Unit 7 7A Food 7B Shopping lists VİZE SINAVI | Ders kitabı 54-57 |
10 | Unit 7 7C Unusual cafes 7D English in action | Ders kitabı 58-60 |
11 | Unit 7 Develop your reading Unit 8 8A A great time | Ders kitabı 106 & 62-63 |
12 | Unit 8 8B Weather 8C Travel talk | Ders kitabı 64-67 |
13 | Unit 8 8D English in action Writing Worksheet II | Ders kitabı 64-67 |
14 | Unit 8 8D English in action Writing Task II | Ders kitabı 68 |
15 | Final Çalışma Kağıdı | Final Çalışma Kağıdı |
16 | FİNAL SINAVI |
Kaynaklar
Ders Kitabı | 1. RoadMap (A2) by Lindsay Warwick and Damian Williams (Pearson) |
---|---|
Diğer Kaynaklar | 2. MDB öğretim görevlileri tarafından hazırlanan çalışma kağıtları/ Supplementay materials prepared by DML instructors |
Değerlendirme System
Çalışmalar | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | - | - |
Laboratuar | - | - |
Uygulama | - | - |
Alan Çalışması | - | - |
Derse Özgü Staj | - | - |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | - | - |
Ödevler | 1 | 20 |
Sunum | - | - |
Projeler | - | - |
Rapor | - | - |
Seminer | - | - |
Ara Sınavlar/Ara Juri | 1 | 40 |
Genel Sınav/Final Juri | 1 | 40 |
Toplam | 3 | 100 |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notu Katkısı | 60 |
---|---|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 40 |
Toplam | 100 |
Kurs Kategorisi
Temel Meslek Dersleri | X |
---|---|
Uzmanlık/Alan Dersleri | |
Destek Dersleri | |
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | |
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Dersin Öğrenim Çıktılarının Program Yeterlilikleri ile İlişkisi
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili terminolojiye, temel düzeyde teorik ve uygulamalı bilgiye sahiptir. | |||||
2 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili bilimsel bilgiye ulaşma, değerlendirme ve uygulayabilme yetisine sahiptir. | |||||
3 | Anestezi Teknikerliği alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm için planlanan çalışmalarda yer alır/sorumluluk alır. | |||||
4 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili sahip olduğu teorik ve uygulamalı bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. | |||||
5 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülen/öngörülemeyen sorunları çözmek için ekip üyesi olarak çalışır. | |||||
6 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili konularda sahip olduğu bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini ilgili kişilere yazılı ve sözlü olarak aktarır. | X | ||||
7 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır. | |||||
8 | Anestezi Teknikerliği alanında toplumun ve dünyanın gündemindeki olayları izler ve gelişmelere duyarlıdır. | |||||
9 | Anestezi Teknikerliği alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder. | |||||
10 | Mesleki sorumluluklarının ve iş güvenliğinin bilincindedir, yasal sınırları bilir ve özenle uygular. | |||||
11 | Dış görünüm, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnektir. | X |
ECTS/İş Yükü Tablosu
Aktiviteler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü |
---|---|---|---|
Ders saati (Sınav haftası dahildir: 16 x toplam ders saati) | 16 | 4 | 64 |
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Derse Özgü Staj | |||
Alan Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 16 | 1 | 16 |
Sunum/Seminer Hazırlama | |||
Projeler | |||
Raporlar | |||
Ödevler | 1 | 1 | 1 |
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Ara Sınavlara/Ara Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 1 | 1 |
Genel Sınava/Genel Juriye Hazırlanma Süresi | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 83 |