1 |
Konuya Giriş. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 1-9.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 1-20.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 3-26. |
2 |
Anlaşılır Biçimde Düşünme ve Yazma.
Tanımlar. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 11-31.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 168-215.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 27-54. |
3 |
Gerekli ve Yeterli Koşullar.
Dilsel Tuzaklar. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 33-52.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 108-142.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 55-72. |
4 |
Doğruluk.
Temel Mantık. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 53-67.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 216-240.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 73-88. |
5 |
Savunuları Belirlemek.
Geçerli ve Tutarlı Savunular. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 69-85.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 21-61.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 89-105. |
6 |
Tümevarımlı Usavurma.
Savununun Haritalandırılması. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 87-105.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 61-80.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 105-117. |
7 |
Ara sınav |
Ders sorumlusu tarafından hazırlanan sorular |
8 |
Savununun Analiz Edilmesi.
Bilimsel Usavurma. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 107-124.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 81-107.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 118-144. |
9 |
Mill’in Kullandığı Yöntemler.
Neden-Sonuç İlişkisi Üzerine Usavurma. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 125-140.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 241-282.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 144-168. |
10 |
Nedensel Süreçlerin Şemalandırılması.
İstatistik ve Olasılık. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 141-157.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 283-321.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 169-184. |
11 |
Değerler Üzerine Düşünme.
Yanlış Düşünce. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 159-184.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 143-167.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 202-227. |
12 |
Bilişsel Önyargılar.
Benzeşim Yoluyla Usavurma. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 185-199.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 322-334.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss.228-241. |
13 |
Akılcı Kararlar Alma.
Yaratıcılık Nedir? |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 201-221.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 335-368.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 185-201. |
14 |
Yaratıcı Düşünce Alışkanlıkları. |
Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Giriş: Daha Fazla Düşün, Daha İyi Düşün, ss. 223-231.
Eleştirel Düşünme: Kısa Bir Rehber, ss. 369-432.
Eleştirel Düşünme: Akla Yapılan Bir Çağrı, ss. 242-265. |
15 |
Genel Değerlendirme. |
|
16 |
Genel Sınav |
Ders sorumlusu tarafından hazırlanan sorular |