1 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, medya, pazarlama ve bütünleşik pazarlama iletişimi alanı ile ilişkili teorik yaklaşımlara, kavramlara, araştırma yöntemlerine ve araçlarına dair temel bir bilgi edinir |
X |
|
|
|
|
2 |
Yerel, ulusal ve ulusötesi düzeyde siyasi, ekonomik, kültürel ve toplumsal işleyişe dair disiplinlerarası bilgiyi edinir. |
|
|
|
X |
|
3 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, pazarlama ve bütünleşik pazarlama anlayışı çerçevesinde dijital medyanın etkili kullanımına ilişkin bilgi edinir. |
|
|
X |
|
|
4 |
Yeni medya araçlarının hem teorik hem de uygulamaya yönelik işleyişini öğrenir. |
|
X |
|
|
|
5 |
Bir halkla ilişkiler ve reklamcılık program veya kampanyası için hedef kitleye yönelik stratejik amaçların ve edinimlerin nasıl tasarlanacağına ve geliştirileceğine dair ileri düzeyde bir bilgi edinir. |
|
X |
|
|
|
6 |
Örgütsel iletişim yapıları ile ilgili bilgi edinir. |
|
|
X |
|
|
7 |
Kriz yönetimine ilişkin farklı stratejiler ile ilgili bilgi edinir. |
|
X |
|
|
|
8 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında gerekli araştırma, planlama, yöntem ve teknikleri uygulama aşamalarını bilir. |
|
|
X |
|
|
9 |
Halkla ilişkler ve reklamcılık alanına ilişkin etik ilkeleri ve değerleri öğrenir. |
|
X |
|
|
|
10 |
Hem iletişim hukuku hem de reklamcılık ile ilgili yasal düzenlemeleri bilir. |
|
X |
|
|
|
11 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten yerli veya yabancı, gerek akademik gerekse akademik olmayan tüm paydaşlarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilere sahip olur. |
|
|
X |
|
|
12 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık araştırmalarının ve/veya pratiklerin en zorunlu parçalarından olan ekip çalışması becerilerini edinir. |
|
|
X |
|
|
13 |
Farklı kurum ve kuruluşların iletişimsel etkinliklerini hazırlama ve yürütme becerisi edinir. |
X |
|
|
|
|
14 |
Hem halkla ilişkiler ve reklamclılık hem de pazarlama ve tüketici araştırmaları yapma, analiz etme ve etkili sunma becerisine sahip olur. |
|
X |
|
|
|
15 |
Medya ve reklam kampanyalarını planlar ve yürütür. |
|
X |
|
|
|
16 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında dijital iletişim araçlarını etkin kullanır ve ürün tasırımı becerisine sahip olur. |
X |
|
|
|
|
17 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında araştırmalar yapmak ve geliştirmek için veri toplamaya, analiz etmeye ve yorumlamaya yarayan teorileri ve metodolojileri uygulama yetisine sahip olur. |
|
|
X |
|
|
18 |
Halkla ilişkiler ve reklam pratikleri için gruplar, örgütler ve topluluklarda iletişim ve kültürün birbirine bağlı olduğuna, ve genel olarak sosyo-kültürel bağlamın önemine dair derinlikli bir anlayışa sahip olur. |
|
|
X |
|
|
19 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık teorisi ve pratiğinde ulusal ve küresel olarak meydana gelen gelişmeleri takip edebilme becerisine sahip olur. |
|
X |
|
|
|
20 |
Bir halkla ilişkiler programı veya kampanyasında ortaya çıkabilecek sorunlar karşısında bireysel sorumluluk veya inisiyatif alma ve yaratıcı çözümler geliştirme yeterliliğine sahip olur. |
|
X |
|
|
|
21 |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık programlarını veya kampanyalarını yürütmek için gerekli çeşitli yazılımları ve bilişim teknolojileri ve hesaplamaya ilişkin diğer becerileri kullanma yetisine sahip olur. |
|
|
X |
|
|
22 |
Alan ile ilgili ulusal ve uluslararası mesleki örgütlerin standartlarına ve etik kodlarını öğrenerek, alkla ilişkiler ve reklamcılık pratikleri ve araştırma çalışmalarında uygulama yetisine sahip olur. |
|
X |
|
|
|
23 |
Marka stratejisi oluşturma ve uygulama yetkinliğine sahip olur. |
|
|
|
|
|
24 |
Kurum ve kuruluşlarda olası krizleri öngörme ve müdahele stratejileri üretme yetisine sahip olur. |
|
|
|
|
|