Rethinking Performance Assessment: From Design to Practice
11.06.2021
![1623411792-alper hoca.jpg](https://www.atilim.edu.tr/thumbnail?src=/uploads/news/rethinking-performance-assessment-from-design-to-practice-1623411587/1623411792-alper hoca.jpg&w=1024&p=widen)
Temel İngilizce Bölümü Başkanı Dr. Öğrt. Üyesi Alper Şahin, 10.06.2021 tarihinde Türkiye’den 12 üniversitenin Yabancı Diller Yüksekokulu müdürleri, müdür yardımcıları ve bölüm başkanlarının katılımı ile "Rethinking Performance Assessment: From Design to Practice" başlıklı atölye eğitimini gerçekleştirmiştir. Bu eğitimde yaklaşık 10 yıldır üzerinde çalıştığı “yabancı dil sınıflarında yazılı ve sözlü performans değerlendirmeleri için derecelendirme ölçeği modelini” paylaşmıştır.